آرشیو بهمن ماه 1396

ديگ بخار در موتورخانه هاي صنعتي و تهويه مطبوع كاربرد فراواني دارد . پركاربرد ترين ديگ بخار از نوع فاير تيوب سه پاس و دو پاس مي باشد .

ديگ بخار پاكمن

۱۰۵ بازديد

ديگ بخار پاكمن يا همان بويلر بخار پاكمن دردونوع ايستاده و افقي سه پاس توليد مي شوند،كه نوع ايستاده آن از ظرفيت 100 تا 500 كيلوگرم در ساعت بخار و فشاركاري از 3 تا 10 بار قابل تنظيم توليد وعرضه مي گردد.

ديگ بخار پاكمن در مدل افقي سه پاس كه از رايج ترين نوع بويلر بخار در كاربردهاي مسكوني-اداري-تجاري-صنعتي است به صورت افقي از ظرفيت 500 كيلوگرم تا 30.000 كيلوگرم بر ساعت با فشاركاري 1 تا 25 بار توليد مي شوند.تمامي انواع بويلر بخار پاكمن داراي پلاك استاندارد هستند.

مشاهده ادامه مطلب و ليست قيمت ديگ بخار در لينك زير

http://www.bamintahvie.com/category/heating/%d8%af%db%8c%da%af-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1

اساس كار ديگ بخار

۱۱۰ بازديد

اساس كار ديگ بخار بسيار ساده و قابل فهم است. بويلر به طور كلي از يك مخزن بسته كه آب در آن تجمع پيدا مي‌كند تشكيل شده است. سوخت داخل كوره مي سوزد و گازهاي حاصل از احتراق را توليد مي‌كند. اين گازهاي داغ در تماس با آب داخل بويلر تبديل به بخار و افزايش فشار مي‌شود. سپس بخار توليدي با به كارگيري لوله ها به سمت توربين نيروگاه هاي حرارتي هدايت مي‌شود.

تنوع بسيار زيادي از بويلرها براي كاربردهاي خاص وجود دارد براي مثال راه اندازي يك واحد توليدي، سيستم استراليزاسيون، گرم كردن انواع سطوح حرارتي و گرمايش و غيره.

مشاهده انواع ديگ بخار و اطلاع از قيمت هاي ديگ بخار در لينك زير

http://www.bamintahvie.com/category/heating/steam-boiler